May Happiness Be Around You Forever : ardinihumaira.blogspot.com | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, September 2, 2010

May Happiness Be Around You Forever : ardinihumaira.blogspot.com


Tak payah diperkenalkan lagi tentang belog ini. Readers R4T mesti sudah sinonim dengan namanya. Eh, kesian la pulak u ols yang baru pertama kali singgah ke mari. Meh aku kenalkan yep!


Nama belog diberi ...::: May Happiness Be Around You Now & Forever :::... Seperti mana nama belog, begitulah juga keperibadian cik Ardini Humaira kita. Setiap kali buat entri sentiasa mendoakan yang terbaik buat readers belog kesayangannya itu. Sejuk je hati ni bila baca entri dia tau.

Tuan punya belog yang comel lotey!



Bulan ramadan ni Dni banyak keluarkan entri yang bersangkut paut dengan makanan. Sedikit sebanyak boleh bagi idea kat u ols nak buka atau sahur apa bulan puasa ni kan. Cekidout entri-entri makanan cik Dni kita ni:
Bukan ni je tau, ada banyak lagi entri makan lain yang ada di ardinihumaira.blogspot.com. Tak percaya pergi selongkar. Hee. Selain daripada entri makan-makan u ols boleh juga sajikan minda dengan berbagai tips dan turotial dan 1001 tentang kecantikan dan produk kecantikan dari Dni mengikut pengalaman dan pengetahuan beliau.

Senang cerita macam-macam ada! Hee. Aku mula jadi pembaca tegar ardinihumaira.blogspot.com sejak menang GA yang dianjurkan oleh beliau. Peramah yang amat cik Dni kita ni sampai aku hari-hari nak menempek di belog beliau. Wajib setiap hari dah jadi macam rutin harian gitu.


Moh kita serang belog cik Dni!


No comments: