Hari 14 - Family Potrait | Belog Ohsem

Jom selongkar

Tuesday, September 14, 2010

Hari 14 - Family Potrait




Kerja sekolah tak siap untuk hari ke 14 kena tepek gambau keluarga. Kejap aku nak upload gambau keluarga yang juga tak berapa nak siap..

Ini dia keluarga tak siap aku. No more sensored sebab aku buat segmen ni memang nak suruh u ols tatap segala gambau tanpa halangan. Bak kata MJ, kalau sensored dah macam penjenayah pulak. Hee.

Kenapa keluarga tak siap? Sebab seperti yang terpampang dalam gambau semua hero-hero tak mau ikut beraya. Aku memang hangin satu badanlah malam raya ke berapa ntah tak hingat. Ini bukan rumah biasa-biasa yang nak dikunjung tau. Bukan biasa-biasa sebab ini adalah rumah kekanda.

Punyalah baik hati buah hati aku sorang tu sampai sanggup fetch aku, mak dan adik perempuan sebab tak ada transport nak datang. Ayah ada hal malam tu tak dapat nak hantar, nak cancel kesian pulak sebab mak kekanda dah masak bagai dengar bakal besan nak datang. Hee. *gila perasanlah kau!*

Eh, lupa nak kenalkan padahal dah nak hujung entri pun. Yang bertudung merah cun melecun itu adalah bonda aku dan yang tengah buat muka seposen tu adik aku nombor tiga. Kira dia ni perempuan bongsulah. Yang lagi sorang tu tak payah kenalkan. Kalau nak tau abang kekanda siap gelakkan aku sebab baju raya tu sama warna dengan kain langsir rumah dia orang. Cis!

Harap-harap tahun depan aku beraya rumah kekanda dengan cincin di jari. Hikss.



No comments: