Pengumuman Buat Peserta Contest Dialog Kitty | Belog Ohsem

Jom selongkar

Saturday, June 26, 2010

Pengumuman Buat Peserta Contest Dialog Kitty




Reka dialog & menang!
Klik banner untuk maklumat lanjut. Peace.
Tamat!

Keputusan rasmi akan diumumkan pada 30 Jun 2010

Senarai Peserta:


Contest Dialog Kitty di R4T (DKdR4T) telah pun tamat dengan jayanya pada 25 Jun 2010 tepat jam 11.59 p.m. Seramai 42 blogger kacak & anggun telah menyertai contest ini. Ada nama yang tidak masuk senarai? Tolong bagitahu aku secepat mungkin kerana semua dialog telah pun dicetak dan diserahkan kepada kekanda untuk dinilai. Aku pulak yang rasa nervous tak memasal ;) Kepada anda yang mahu melihat wajah bakal pemenang boleh cekidout senarai peserta seperti di atas. Form corrupt la. Tak boleh nak redirected ke belog mereka. Baca nama je lah ye. Hee.

28 Jun 2010 yang lalu, hadiah untuk contest (DKdR4T) telah sampai ke pintu rumah aku. Terima kasih kepada teCik Craft dengan hasil kraftangan yang sangat comel!

Kami sedia untuk di pos.

Di sini aku ingin betulkan statement untuk entri sebelum ini yang mana aku nyatakan hadiah ini boleh buat penuhkan tempat tidur anda. Ekceli saiznya tidaklah sebesar itu dan hanya cukup digenggam tangan. Aku tak nak ada yang rasa tipah tertipu pulak nanti. Hee. Aku dapat tahu pun setelah 3 ekor comel tersebut sampai ke tangan aku. Tetapi jangan kecewa sebab mereka memang comel! Kekanda siap nak culik seekor lagi tau. Isy.. mana boleh, ini hanya untuk mereka yang telah berjaya menggeletek perutmu dengan dialog kelakar mereka.

Dalam masa 4 hari dari sekarang aku akan umumkan 3 pemenang yang bertuah dan hadiah akan dipos keesokan harinya. Jadi stay tune di R4T untuk mengetahui jika anda adalah salah seorang dari mereka.

Terima kasih kepada semua yang menyokong contest dialog kitty.


7 comments:

gnesop said...

ye ye.. hadiah telah tersedia.. hanya menanti senarai pemenang sahaja..
agak2 kekanda suka tak hasil kerja sop? huhuhu

Mrs. Q! said...

@sop
hehe..
tak dapat nak jangkakan sebab kekanda ni misteri sikit~

ardinihumaira said...

wowowowww comenya kucen itu :D hehe...

Nida n' Hanafi said...

wah..cutenya..... montok pula tu..:)

Unknown said...

waaaa....~~~
suspennye...
1st time masuk contest...
bru taw perasaan msuk contest nie cane...
nervous,takut,sume ade...huhuhu
arap arap ifa pown dpat jdik pemenang gak.hehe

Anonymous said...

semua peserta hebat-hebat..
boleh menang ke cik paro???

Hidayah Ismawi said...

comel nya .. wah tak sabar nak tunggu ni ..uhuhu.. ada chance tak?