Entri Berbau Wang. Gambar Separa Lucah [Episod 3] | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, May 17, 2010

Entri Berbau Wang. Gambar Separa Lucah [Episod 3]


Entri ini adalah kesinambungan kepada entri Episod 1 dan Episod 2. Untuk episod 3 aku ingin berkongsi cerita-ceriti mengenai majlis 4 in 1 yang diadakan di rumah kekanda semalam (Ahad - 16 Mei 2010). Jangan risau, tiada lagi gambar separa lucah dalam entri. Nama pun kesinambungan, jadi tajuk mestilah sama cuma tambah episod dibelakang. Ayat agak tunggang terbalik tetapi boleh fahamkan? Bagus!

Eh, sekejap. Seperti yang dijanjikan pada episod 2, aku akan tunjukkan rupa bentuk stokin Nanostar yang dihadiahkan kepada bakal mak ehem-ehem aku.

Energy Socks - Nanostar

Hadiah istimewa sempena Hari Ibu

Setelah menerima hadiah ini, mak kekanda terus menyarungkan stokin tersebut untuk sesi pandu uji test power. Harap-harap pemberian tidak seberapa ini dapat mengurangkan sakit kaki yang ditanggung olehnya.

Sesi makan-makan tersebut membuatkan aku kenyang sehingga ke saat aku menaip entri yang anda sedang baca sekarang. Ouh, rezeki melimpah ruah sampaikan bertingkat-tingkat tupperware berisi makanan aku bawa pulang.

Sepatutnya ada 2 keluarga lain yang turut sama tetapi keadaan tidak mengizinkan. Walaupun begitu, rumah tetap meriah dengan riuh rendah anak-anak sedara kekanda yang comel loteh. *aku terasa macam sedang mengarang karangan untuk kertas Bahasa Melayu*

17052010
Selamat Hari Ibu & Selamat Ulang Tahun.

Kek hari ini ditaja oleh kekanda - Mud Chocolate Cheese Cake dari Secret Recipe. Sedap hingga menjilat pinggan jari. Oleh kerana saiz perut yang tidak begitu gedabak, aku tak mampu untuk merasa semua makanan yang ada seperti dalam gambar di atas. Oh, ruginya..


Entri makan-makan ini ditaja oleh kekanda & keluarga.


9 comments:

najihah said...

lapar la pulak tengok makanan melimpah ruah di blog anda..malam buta begini mmg bisa mmebuat perutku berokestra..HAHA

nyum2..

:D

suesofieyya said...

yap..bila pagi2 gini mmg lapor sbb dah proses abis..pagi2 ni biasa kena jumpa doktor TAN dulu hehe

Redbloodsnow said...

nyummm nyummm. byknyer makanan :)

hans said...

banyaknya makanan
laparrrrrrrrr

EzyFadzilah said...

sedap nya kek tu....nyum nyum

Unknown said...

ughh lapa ~

Mrs. Q! said...

to all :
hee ;) tenx sudi singgah & komen entri~

Unknown said...

Wow!banyaknye makanan..mesti makan sampai perut kembung..he..he..thankz sudi lawat blog lepat..tq

Mrs. Q! said...

Lepat Pisang :
hee. tenx jugak sudi ziarah R4T~