Misi Antara Hidup & Mati. | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, May 21, 2010

Misi Antara Hidup & Mati.


Mulai hari ini 21 Mei 2010, R4T akan direhatkan selama seminggu kerana aku terlibat dengan satu misi antara hidup dan mati di sekitar Johor Bahru. Oh, tragis betul bunyinya.

Aku akan kembali bertonyeh seperti sediakala pada malam 27 Mei 2010. Ada sesiapa volunteer nak rindu aku? *muka berharap*


Aku amanahkan jiran-jiran sebelah tolong tengok-tengokkan rumah ni. Tak payah siram pokok bunga, bagi makan kucing atau hidupkan suis lampu waktu malam sebab tak wujud pun semua itu di sini. Hee.

Pinta aku cuma satu,

Doakan kejayaan aku. Doa sekarang ye, nanti lupa.
Terima kasih ;)

Pstt..kekanda sudah warning jangan berblog sakan, tumpukan 100% perhatian untuk ini dahulu. Adinda yang soleha menurut perintah!

Misi akan dibongkar di R4T sekiranya aku berjaya. Tunggu..


7 comments:

syue said...

Good luck =D cepat kembali ke R4T!

hellioz said...

g mane?
nak ekooooot~

gyahahahha~

Bro Framestone said...

misi ape la tue ek

BroFramestone Blog

Sylarius said...

Misi aper beb?

Ko nak kawen dah ek? hehe

E.d.Y said...

salam....dah lama tak jengah2 blog ni..maklumlah pergi bercuti...hehe...

semoga misi tercapai...:)

myfundarkside said...

hmm...? ape terjadi?

Kie-yu said...

to all :
misi akan dibongkar tak lama lagi. tenx sudi bce entri & komen ;)