Entri Berbau Wang. Gambar Separa Lucah [Episod 2] | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, May 12, 2010

Entri Berbau Wang. Gambar Separa Lucah [Episod 2]


Wah, ada episod 2 la pulak. Feeling-feeling Slot Akasia TV3: Adamaya. Hehe. Picit link kalau terlepas episod 21 Adamaya semalam. Sebelum tu jangan lupa daftarkan diri masing-masing ye. Jangan risau, kena isi borang simple je. Esok episod terakhir cerita kesayangan ramai ni. Bye-bye Amani comel! sob..sob.. *iklan sekejap*

Ekceli ini adalah kesinambungan kepada entri yang ini. Kali ini tiada gambar separa lucah. Tajuk tu gimik semata-mata.

Pada 6hb yang lepas (Khamis), aku sudah pun menerima parcel daripada Puan Fawziah Che Embi. Aku minta barang ni sampai sebelum Hari Ibu. Order 31 April, tak sampai seminggu posman ketuk pintu rumah. Pantas dan tangkas. Inilah yang dinamakan servis tip-top meletops!


Photobucket
Rupa paras parcel yang dihantar kepada aku


Tetapi malangnya hadiah ni tak bagi pun kepada bakal mak ehem-ehem aku pada Hari Ibu yang lepas. Eh, jangan salah faham, bukan taknak bagi tapi kekanda cakap minggu depan baru bagi. Mak kekanda nak sambut sekali dengan Hari Ulang Tahun Kakak, Abang beliau yang kebetulan jatuh pada 10 & 11 Mei. Selain tu, nak sambut kepulangan adik kekanda yang baru balik dari 3 bulan kursus di Melaka. Kira majlis 4 in 1 la.

Okeh, mari buka bungkusan ni. Tadaaahhh~ (dah macam hadiah aku pulak)


Siap ada surat chenta ok!

Selain surat chenta, ada juga pamphlet mengenai produk dan cara-cara untuk mengguna/menjaga produk yang dibeli. Meh kita share apa kata Puan Fawziah:


"Stokin ini boleh dipakai dimana-mana pada bila-bila masa. (macam iklan roti Gardenia je bunyiknya. hee) Cuci 5 hari sekali untuk tahan lebih lama. Boleh basuh guna washing machine tetapi jangan jemur di bawah matahari terik. Stokin ini sesuai untuk lelaki dan perempuan dan pelbagai peringkat umur." - Pn. Fawziah

Alamak, aku lupa nak snap gambar stokin tu. Jadi korang kena tunngulah episod 3 pulak. Boleh kepochi mengenai sambutan majlis 4 in 1 di rumah kekanda hujung minggu ni. Yeah! Jumpa lagi di entri akan datang~

Ada yang berminat? Jangan malu-malu, meh contact aku cepat.


15 comments:

hudhud said...

stokin ni untuk kesihatan ke apa? hehe

Kie-yu said...

hudhud :
yup~ of cos! klik link entri lme
ade citer die. hehe.

kak ina kl said...

salam..ni stokin yang dalam iklan kat tv tu kan..

nanti suruh gi pasar beli ikan gerut pastu buat camni..mesti best tau..kalau bakar kat atas arang lagi kawwww punya.

Kie-yu said...

kak ina kl :
wasalam~ ouh. ade kua kt iklan tv eh. saya jarang tgk tv la. xperasan pulak.

whoa~ mesti try ikan gerut bakar!

Sylarius said...

Stoking aper ni? Stoking bola ker? hehe

Kie-yu said...

Sylarius :
bola pon bola lah labuuu~ hee.

[[iidyLL_iceneSS]] said...

wah...teruja nk tau stoking pe...hurm...

Kie-yu said...

[[iidyLL_iceneSS]] :
heee..tungguuuu.

honey amour said...

babe..kursus 3 bulan di melaka..SPRM ke?

Kie-yu said...

honey amour :
yup. mane tau ni? hehe.

kacang said...

huhu.
camne la rupenye ye.
hooho

alinac lover said...

mcm besh gak kan??

Kie-yu said...

kacang :
hee..tungguuu...

alinac lover :
mmg besh!

aliesha kirana said...

wahaahah...baiknyeee bakal menantu..heehehehe.. ala..xtau nk bg pe kt mak lg..heeh

Kie-yu said...

aliesha kirana :
hehe~ bagi la mende mcm ni gak. bgus utk jge kesihatan mak tau.