Dari Blogger Untuk Blogger | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, May 31, 2010

Dari Blogger Untuk Blogger


Minggu lepas boleh dikatakan minggu rezeki yang melimpah ruah ke ladang gandum untuk R4T. Hee. Hari ini aku nak kongsikan semuanya kepada anda biar kita sama-sama rasa gembira dan terus bersemangat untuk blogging. Bukan nak riak ke apa ok. Sharing is Caring gitu!

Rezeki dari blogger untuk R4T
Pada 21 Mei yang lalu tuan tanah ~Dni & Contest @ Givaway~ telah mengadakan satu cabutan bertuah untuk pengunjung blog beliau dan yang seronoknya, pemenang bertuah itu adalah aku! Berita lanjut klik link ye. Inilah salah satu faedah jika kita blogwalking (BW) dengan ikhlas bukan sekadar nak kejar trafik. BW secara ikhlas maksudnya datang blog orang lain, BACA ENTRI sampai habis, nilaikan dan komen. *Nasihat untuk diri sendiri & kawan-kawan blogger sekalian*

POS LAJU MALAYSIA - Dijamin sampai esok!

Inilah bungkusan yang aku terima pada 24 Mei 2010 lepas. Seronok bukan main bila tengok parcel ini tercongok di meja tulis. Jom buka tengok apa ada di dalam.

Giveaway dengan nota comel. (Encik teddy hanya hiasan semata-mata)

Makcik menang motor! Eh, silap. Aku dapat krim kecantikan 'Absolute Total BB Cream' keluaran Skin79 dari Korea. Jangan terkejut kalau tengok muka aku berubah jadi macam Lisa Surihani nanti. Ecece. Ekceli, produk ini adalah salah satu item yang ada di Dni Wardrobe. Banyak lagi barang best yang ada di sana. Jum usha!

Masa jalan-jalan dengan kekanda di Jusco Tebrau City, aku jumpa satu outlet yang menjual produk kecantikan Skin79. Apa lagi, laju je kaki melangkah masuk dan mata terus terpandang krim yang aku dapat dari giveaway cik Dni. Tanya sama itu jejaka promoter, krim itu dijual dengan harga RM114.00 di situ. Kalau kat Dni Wardrobe baru RM79.00. (Kalau tak silap)

Terima kasih daun keladi ye cik Dni!

Rezeki dari R4T untuk blogger
Ingat lagi tak entri mengenai giveaway R4T? Kalau tak ingat klik sini. Petang tadi aku baru poskan hadiah kepada pemenang. Maaflah cik MISHLOLIPOP & cik Jieda sebab lama menanti ye. Hadiahnya ditempah khas, tu yang makan masa sikit.

Terima kasih POS LAJU MALAYSIA

Nak tau apa isinya? Pujuklah MISHLOLIPOP dan Jieda tunjukkan bila dah sampai nanti. *Statement aku yang lupa nak snap gambar lepas bungkus baru ingat*

Masa tengah wraping hadiah, punyalah syok sendiri sampai keliru mana satu hadiah untuk Tetamu VIP ke 1000 dan Follower ke 100. Kepada pemenang, kalau terima hadiah / wishcard yang salah mintak tolong cepat-cepat inform aku. Harap-harap tak salahlah kan. Maklumlah, pertama kali buat giveaway itu yang ada jakun sikit. Hee.

Hadiah ke 2 iaitu promosi blog mereka secara percuma selama 2 minggu dengan banner yang aku reka khas telah pun berakhir semalam. Banner aku dah bawa turun, kalau MISHLOLIPOP & Jieda nak ambil buat kenangan jangan malu-malu request dari aku.

Giveaway bulan JUN, pencarian Loyal Readers R4T. Pastinya hadiah lebih mengancam untuk giveaway ke-2 ini. Rajin-rajin singgah R4T ok?

Nasi Tambah:
Rezeki dari Nuffnang untuk aku & kekanda

I Nuffang!

Aiseh~ sudah meleret entri aku, jadi biar gambar menceritakan segalanya. Gembira tahap super saiya tatkala membaca e-mail. Aku sertai komen di entri blog nuffnang untuk dapatkan tiket free ini khas untuk kekanda tersayang yang sangat-sangat mahu tengok Amy Search beraksi di konsert. Alhamdulilah, mungkin ini rezeki beliau.

Ouh, terlupa nak masukkan cerita gembira no 2 dari Nuffnang. Aku juga telah dijemput untuk menyertai Break Free Party with DiGi kerana entri ini.

I Nuffang lagi!

Tetapi malangya aku tak dapat nak sertai parti ini. Sedih! Jauh la cik kak nak merantau. Lepas ini aku akan cuba memenuhi segala jemputan dari Nuffnang. Harap₂ Nuffnang buatlah event di Johor pulak. Kesian kat orang Johor ni ha. Hee~

Terima kasih Nuffnang!

Semangat blogging semakin membara. Cewah!


16 comments:

iemaZAIMAH said...

wow!syoknye!rezeki melimpah ruah..huhu..seronok tul ad giveaway2 mcm ni..huhu

ardinihumaira said...

wahhh ado gambo bb cream tu! ^___^ hehe... try tau.. dni guna bb cream tu dah setahun lebih.. best sangat... kena ngan kulit dni...


dni beli tu dari kawan yang beli direct dari korea/jepun tak silap dni.. terlupa tempatnya.. tapi macam ramai tak berapa kenal dengan brand ni kan... hehe... takpe la.. give a try.. mana tahu okay, boleh proceed guna ;)

p/s: picit sikit je macam pakai foundation. takut jadi cam opera, hehe.. sebab dia leh cerahkan kulit.. best tau

MISH LOLIPOP said...

hahha..congrat weh..paper pon nti gua bt 1 entry utk u...heeee

Mrs. Q! said...

iemaZAIMAH :
kalo kite share kan jadi berkat tau rezeki tu. hee~

ardinihumaira :
tenx dni. da start guna pun. nnt kiter tgk perubahnnya!

MISH LOLIPOP :
hehe~ macey!

etomyam said...

wow menarik tu :D

Shuk said...

wah..mesti seronok kan bila dpt hadiah. dh beso2 pn dpt hadiah..heheh :P
contest pe la yg seswai ngan shuk..lolz~

Shuk said...

moga murah rezeki selalu kie-yu :)

ravishingpeacock said...

bgusnye rezeki mlimpah ruah...i pn tmpang hepi same ;)

Unknown said...

sama la.. saya pun dapat free tix jugak.. tapi kena let go sebab tak bleh nak p
ruginyaaa T.T

Adha said...

wah bestnye...: )

Twiggy said...

aww you won something?! congratulations!!!

Belalang hijau Perisik said...

ni terpijak rezeki ke hape nih???

bestnya murah rezeki...

Anonymous said...

alaaa... jeles!

Kaizen Shinobi.com said...

owh?!!!! terbaek... memang luck tol... hehe aq x penah lagi dapat menda2 mcm nih... T.T

Mrs. Q! said...

to all:
hee..macey semua.
mmg rezeki R4T minggu lepas agaknye
Alhamdulilah~

nabilah_2908 said...

wah...bertuahnya dia...meurah rezeki betul... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KOMEN OH KOMEN