Doa Ketika Hujan Turun & Mendengar Guruh | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, May 16, 2012

Doa Ketika Hujan Turun & Mendengar Guruh

Salam & Selamat Pagi y'alls..


Untuk pengetahuan semua, di kala entri ini ditaip hujan turun berdedai-dedai berjemaah sekali dengan guruh bang bang boom. Terkejut mak kejap-kejap bila dengar guruh berdentum. Tempat y'alls pun sama gak ke?


Maka eloklah kita baca doa sebab hujan yang turun tu adalah rahmat dari-Nya. Moh kita:




Musim hujan gini jangan bawak kereta laju-laju yek..bahaya *pesan kat diri sendiri yang lately suka tekan minyak ikut suka hati* Kepada anak-anak pulak takmoh main hujan, sekarang ni musim banjir, nanti kau hanyut dah jadi satu hal. Kalau setakat demam ke achumm achumm takpe lagi. Eh, menceceh macam mak nenek pulak pagi-pagi ni. Heeeee :p

Oleh hal yang demikian, izinkan hamba mintak diri nak bersiap siap ke kantor untuk menjalankan rutin harian.

Wassalam.

Selamat Hari Rabu!



3 comments:

munna said...

kat sini pun selalu hujan petang siap dgn guruh dan kilat... anak kak munna mmg takut sgt bila guruh

Kie-yu said...

btul la kak. Sy dgr pn takut. Jum doa jum..

bakul soleh said...

sekarang memang selalu hujan...nasib baik ada entry ini lagi