Ultraman Jahat | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, May 28, 2012

Ultraman Jahat


Baru balik dari aktiviti menguruskan urusan peribadi sempena cuti-cuti mesia arini. Adik aku tune in channel astro ceria tengok detektif canon. Pas abes citer tu ganti pulak katun ultraman. Yang aku pulak layankan aje sebab malas nak capai remote tuka channel. Hee.

The point is..baru aku tau ultraman rupanya ada banyak pesen dan puaknya. Banyak wohhh kerabat dia dalam citer ney. *mode jakun tahap gaban activate* nak lagi bes ade pulak sekor ultraman jahat. Sekarang ni tengah berhentan sesama sendirik.

Hoh..aku baru tau ke ape ni? Aku kena amek tau pasal katun matun ni sebab boleh buat modal berbual dengan anak sedara kekanda bila jumpa nanti.

Okeh,iklan kat tiwi dah tamat. Nak sambung layan otomen. Ciaw..

Sent from my mobile device.


No comments: