Pertemuan Pertama | Belog Ohsem

Jom selongkar

Saturday, April 17, 2010

Pertemuan Pertama


Ini entri pertama dari aku. Bukan blogger baru, blogger buruk pun bukan. Masa muda-muda dulu pernah berblogging tapi kecundang di tengah jalan. Dah takde jodoh agaknya. Jadi, aku mula dengan blog baru yang korang tengah belek sekarang ni. Rumah 4 Tingkat~

Haha. Macam eksyen bunyinya. Taklah, jangan risau. Rumah aku tak sampai 4 tingkat pun. Nama ni aku pilih ada sebab, konon-konon ada sentimental value. Semua ni akan dibongkar sikit-sikit lama-lama jadi bukit melalui entri akan datang. Tungguuuuu..

Photobucket

Mari berkenalan dengan empunya belog. Nama aku kat sini Kie-yu. Identiti sebenar belum terbuka hati nak kepochi. Bila dah glamer lagi anggun barulah boleh bagitau semua orang. Aku dah setahun jagung jadi blogger. Mungkin ada yang pernah tersesat masuk blog aku yang dulu tu.

Tujuan berblogging bukan nak cari bakal suami. Aku dah jumpa dah. Lepas ni aku akan selalu mengaitkan cinta hati dalam entri. Sebut 'sayang' kang ada pulak yang geli-geli jadi aku ambik jalan selamat tepek nama kekanda untuk dia. Ok tak? Lain-lain soalan cepumas bolehlah tunjuk je tikus tu kat lencana mukabuku, suratG ataupun tepek soalan 'Kotak Soal Jawab' di sebelah kanan ni lagi senang.

Akhir kata, majulah blogger untuk negara. Aku pesan untuk diri aku sendiri ni, jangan hangat-hangat najis ayam sudahla.

Banyak bahasa tersimpul kat sini. Cikgu sekolah boleh suruh anak murid singgah sini selalu.


2 comments:

Ismail Noh said...

Selamat berbloging :)

Kie-yu said...

Ismail Noh:
ouh. terima kaseh! ^__^