Hai! | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, June 17, 2011

Hai!

Good Morning

Sumber: allgraphics123.com


Selamat pagi semua orangggggg!!!

Apa khabar orang kampung? Lama sudah tak berjumpaaaa. *tiba-tiba nyanyi lagu Sudirman* Heee. Terlebih gumbira sebab akhirnya dapat jugak menggerakkan jari jemari memicit kibod untuk update belog ini.


Hampir dua bulan aku menghilangkan diri kan? kan? "Sikalang apa bikin makcik?" Panjangggg ceritanya hatta meh aku citer satu persatu dua tiga ompek limo bla bla bla. Ekceli banyak benda nak habaq tapi tak tau nak mula dari mana.

Okeh meh mulakan dari berita gumbira dulu. Alhamdulilah even lama tak hapdate dapat gak cashout kali ketiga bulan lepas. Jumlah tak banyak tapi oklah! <--- ayat klise blogger nak rendah diri tapi nak kabo kat semua orang jugak. Hee.

Berita gembira nombor 2, banyak pulok BE aku berjoget bulan ni. Mungkin sebab belog R4T usang ini telah berumur setahun jagung . Dan lagi sekali syukur Alhamdulilah! Itu pasal tiba-tiba datang semangat nak hapdate. Heee. Tenkiu abang Nuffnang :))


Kepada sayam-sayamku sekalian, i'm back!!! Dan sudah semestinya Kie-yu merindui u ols. Okeh, alarm dah munyik, time to siap-siap pergi kerja.



Ada orang rindu aku tak? Meh komen meh..



4 comments:

tengkorakemas said...

memang lama gile tau tak..T___T

bagus2 welcome back!

Kie-yu said...

@tengkorakemas
hai hai TE! ai miz yu :D

sop said...

Tahniah. Sop dah lama x cium be :)

nadia said...

welcome backkkkkk sayang! :)
rezeki jangan ditolok bebes. hehe