Kenyataan Balas Elia (Tunang KFCM) | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, August 1, 2011

Kenyataan Balas Elia (Tunang KFCM)


KUALA LUMPUR: “Saya langsung tidak tahu dia mahu putuskan pertunangan kami. Saya hanya mengetahuinya melalui akhbar (Metro Ahad) hari ini (semalam),” kata Aimie Harmelia Mohd Hashumi, 22, tunang penjaga gol nombor satu negara, Khairul Fahmi Che Mat.


Sehubungan itu, Aimie Harmelia atau lebih mesra dengan panggilan Elia menafikan dakwaan Khairul Fahmi keputusan memutuskan pertunangan diambil selepas berbincang dengannya.

“Dia tidak pernah cakap apa-apa mengenai keputusannya (putus tunang), tiba-tiba dia keluarkan kenyataan dalam akhbar membuatkan saya dan keluarga begitu terkejut,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Elia berkata, pergolakan dalam hubungan mereka sudah berlarutan sejak sebulan lalu dan lebih memburukkan keadaan apabila Khairul Fahmi enggan berjumpanya bagi menyelesaikan masalah mereka.

[Berita penuh: www.hmetro.com.my]

Apa dah jadi?


2 comments:

honey amour said...

adeh..apa nak buat..ni la nasib jadi pasangan org popular...:'( cian gak kat jejari runcing...

Kie-yu said...

@honey amour
tu la kan sis..ekceli tak tau sapa slh..hope dorang akan baik2 aje