AuntieAnne's Ramadhan Special | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, August 1, 2011

AuntieAnne's Ramadhan Special

Caption dari fesbuk makcik anne: Ramadhan special...for everyone of you ♥ ♥ ! A Lemonade Mixer and Raisin Pretzel for just RM5.90..grab one now !

Terliur + terkecur mak jah, kak eton dan orang kampung kalau tengok promosi gini bulan-bulan menahan lapar dahaga ni kan? Heee. Kalau tanya pilihan aku tentunya Cinnamon Sugar, Caramel Almond dengan hok nama Parmesan Cheese tu. Raisin Pretzel ni belum cuba lagi, meh kita serang kedai makcik Anne untuk sesi rasa-rasa. Eh, tapau je tau.. jangan pulak buat muka tak bersalah ngap dan dan tu jugak naaa.

Sedikit info tambahan, kedai kuih makcik anne juga ada menu lain seperti:

Pretzels
- Original, Cinnamon Sugar, Caramel Almond, Garlic, Raisin, Jalapeno, Sesame, Sour Cream & Onion, Seaweed, Parmesan Cheese, Choc Eclairs, Green Tea, Nutty, Java Coffee, Zesty Roselle

Pretzel Stix
- Original and Cinnamon Sugar

Pretzel Dogs
- Original, Cheese

Drinks
- Auntie Anne's Signature Lemonade
- Passion Fruit
- Fruity Flavour Dutch Ice
- Dutch Ice Mocha

Dips
- Caramel
- Cheese
- Chocolate

Orang JB terasa nak ngap? Meh cari kat sini:-


Locations / Mall

K1.3, Ground Floor, Plaza Pelangi,
Jl. Kuning, Johor Bahru


MKB1-03, Basement 1,City Square Johor Bahru
Jl. Wong Ah Fook, Johor Bahru


G46, Ground Floor, AEON Bukit Indah Shopping Center
Jl. Indah 15/2, Bukit Indah, Johor Bahru


LG S13 & 14, Lower Ground Floor, KSL City Shopping Center
Johor Bahru


Lain-lain lokasi meh kelik sini ye. Mekasehh.

Jom terjahh!!!!


1 comment: