Belog Ohsem: Dedicated Entry Pakej B

Jom selongkar

Showing posts with label Dedicated Entry Pakej B. Show all posts
Showing posts with label Dedicated Entry Pakej B. Show all posts

Wednesday, February 23, 2011

herneenazir[dot]com


Wanita biasa hiasan dunia yang menjadi tulang rusuk kiri En. Nazir..

Wah! Siapakah gerangannya wanita itu..

Nak tau? nak? nak?

Yezza! Yang bertudung manis itulah orangnya. Tuan tanah kepada herneenazir[dot]com :) Sebelah itu adalah suami kesayangan beliau a.k.a incek Nazir. Muka ada ala-ala kan? Orang kata kalau gini panjang jodohnya. Aminnn..

Nak tahu serba sikit pasal beliau? Haa meh baca sat..

"Saya seorang yang.. kecoh, ramah, clumsy
Dalam hati saya ada.. En. Nazir, Puan Kasmah, En. Samshudin dan yang sedarah sedaging.
Lagu kesukaan? – Here Without You (zaman cintan cintun dengan En. Nazir memang gila lagu ni uhukk..uhukk)
Saya suka makan.. Semua jenis kot.. hehehe..soto, spaghetti, big apple donut..ahhh semualah janji halal..ngeh2..
Saya stress dengan..
Orang yang suka mengarah walaupun dia bukan “Pengarah”

Suka gila warna.. pink, ijau, merah, hitam, biru, putih.

Dalam beg saya mesti ada.. money.. money..money.. perfume.. minyak cap kapak.. hand phone.. lipstick.. banyak lagilah bak kata En. Nazir beg saya dah macam gobok (bahasa orang Johor.. maksudnya almari) ;p

Nak tahu lagi pasal saya??? Silalah baca blog saya.."


Ehhh..ape tunggu lagi. Moh kita ke..

Tak kenal maka tak cinta. Ye dok?


Friday, December 10, 2010

Rahsia Bahasa Tubuh

"ANDA RASA ANDA TIDAK CUKUP BAGUS UNTUK DILIHAT SEBAGAI INSAN YANG HEBAT DI MATA ORANG LAIN ???"

ANDA SILAP !

Kerana Anda Bakal Memiliki Satu Ilmu Yang Mudah Untuk Dipraktikkan Bagaimana Anda Boleh Membina Pengaruh, Kredibiliti Serta Keyakinan Orang Lain Terhadap Anda Tanpa Perlu Menyampaikan Kata-Kata Yang Hebat...

Haaa. tu diaaa introdaksyen *bak kata ayeem ayam* untuk laman web rahsiatubuh.com ni :) Ekceli laman ini dimiliki oleh saudara M.Faisal seorang pengkaji bahasa tubuh dari Kuala Lumpur. Melalui laman ini beliau sedang mempromosikan e-book tentang rahsia tubuh.


Cik Halimunan Sponsor Hadiah


Ehem. Nak dengar gosip terbaru tak? Tadi jengah belog sis Amy (tuan tanah AKU ~ Halimunan) terjumpa satu cerita hot hot kebaboom gitu.


hah! Aku bukan nak cerita pasal kak sumi mahupun cik sekilass kita ni cuma depa ada kait mengait dengan gosip yang aku nak habaq sat sat lagi. Eh bukan sat lagi tapi sekarang. Hee.


Tuesday, December 7, 2010

Aku Halimunan


Moh jadi halimunan dengan melepak di belog Aku ~ HALIMUNAN. Hee. Ekceli belog ini milik sis Amy a.k.a sw33t darling a.k.a ibu kepada 2 hero dan 1 heroin.

Sumber: sw33tdarling.com

Ini gambar keluarga bahagia sis Amy masa raya lepas. Serba hijau gitu! Mengikut sejarah yang ada pada belog, beliau telah mula berblogging sejak Disember 2008. Fuhhhh..lama tu. Aku pun tak kenal lagi apa itu belog masa tu. Yang aku tau chat miRc je. Hee.