Pon! Pon!
Hee. Hari ni aku nak bawak u ols jalan-jalan naik Kancil Biru kepunyaan seorang sista a.k.a programmer a.k.a wife yang comel. Bak kata beliau "Kancil Biru - The only kancil that blogs!"

Ini header baru Kancil Biru yang telah direka khas oleh seorang blogger berbakat untuk beliau. Ekceli ada 2 blogger yang turut sama menjadikan header ni sungguh unik. Kalau nak tengok hasilnya boleh klik header tu. Sila. Sila.
Jom selongkar apa yang ada dalam Kancil Biru:
Jom selongkar apa yang ada dalam Kancil Biru:
- Kalau nak menuntut ilmu tentang Nuffnang boleh klik link ini. Beliau juga selalu join event Nuffnang. Jadi tentunya ada banyak tips-tips dan info menarik yang dikongsikan.
- Kalau u ols blogger kategori yang termasuk dalam pantun 'Pisang emas di bawa belayar' (Saya budak baru belajar) boleh hendap ke sini sebab ada banyak tutorial yang beliau kongsikan. Blogger lama pun apa salahnya baca, mana tahu dapat ilmu baru.
- Kancil Biru juga bukan calang-calang blog tau. Banyak pencapaian yang membanggakan telah diperolehi sepanjang wujud di dunia maya ni. Moh kepoci ke sini. Sama-sama boleh kongsi gumbira. Yippi!
- Selain tu jika berminat nak iklankan blog u ols pon boleh. Mantap woh trafik beliau. Tak terkejar dek R4T yang ketinggalan di belakang ni. Moh klik sini untuk maklumat lanjut.
Bilangan monthly visitor untuk belog Kancil Biru. 10k tuuuu. Nampak tak? Jadi jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama dia di ambil orang. Eceh! Jom singgah:
















