Self Heating Sauna Mask Dari Garnier | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, October 17, 2010

Self Heating Sauna Mask Dari Garnier


Minggu lepas punya lepas masa register Watsons VIP Membership Card aku ada rembat satu item untuk muka aku yang berminyak macam kertas minyak ni. Seminggu sekali mesti nak bubuh mask
barulah wajah terasa cun semacam.

Inilah bendanya. Seperti yang terpapar pada tajuk entri barang tersebut ialah Self Heating Sauna Mask Dari Garnier. Mask ini dibungkus dalam paket kecil molek berwarna biru (aku suka!) yang boleh disumbat dalam handbag kalau-kalau ada yang nak pakai mask masa pergi bercuti.

Harga? Tak mahal sangat dan tak murah sangat. Err..resit Watsons lupa campak mana jadi aku anggarkan harganya tak lebih RM5 sepaket.


Kelebihan Self Heating Sauna Mask dari Garnier
Formula ini bertindak menghangatkan ketika menyentuh kulit. Diperkaya khusus dengan clay dan zinc mask ini berfungsi untuk menanggalkan kotoran dan sebum untuk membersihkan pori-pori dan menghaluskan tekstur kulit. Kuilt akan terasa bersih, tidak berminyak dan segar selama 7 hari.

Sumber : speaking-up.com

Satu paket ada dua bahagian yang setiap satunya ada 6ml mask. Garnier jamin pori-pori akan mengecil dalam masa 7 hari jika u ols amalkan pakai mask ini. So far aku dah pakai banyak kali sebab sangat berjimat cermat masa nak tonyoh di muka. Dah lebih 7 hari tapi masih belum kehabisan stok. Hee. Mana ada kedekut!

Masa pakai mask memang akan terasa macam ada stim tengah merayap di muka. Suam-suam kuku gitu dan wajah terasa sangat mulus dan segar setelah mask dicuci. Nak mekap pun takdelah bercapuk macam pakai tepung gomak.

Kulit sihat baru nampak cantik. Tak gitu?


<< NANG kalau suka! Tqvm :)




5 comments:

honey amour said...

kena pakai hari2 ke yunk ?

Unknown said...

kna pkai hari2 ke?
mcm bes je..nnti nak beli jgk la..

ardinihumaira said...

dni guna juga masker. memang best. tapi belum cuba garnierpunya. ingat nak try sebab harganya pun meanarik :D

Ezzattie said...

macam best pulak pakai masker..

gnesop.com said...

lepas nih, makin comel lah kie-yu :)